Twinkle | Digital Commerce

Genomineerden DM Man van het jaar bekend

2017-05-26
170130
  • [nieuws]
  • 1:01

Een viertal marketeers is genomineerd voor de verkiezing van de Direct Marketing Man van het jaar 2008. De kanshebbers zijn Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School en Pleon), Pim Betist (Sellaband.com), Michel Schaeffer (Bol.com) en Ed Peelen (Nyenrode).

De DM Man van het jaar is een vakprijs voor direct marketingprofessionals. Volgens de vakjury hebben de genomineerden van dit jaar zich positief onderscheiden in "durf, resultaat, visie en vernieuwing".

'Het afgelopen jaar lieten zij op indrukwekkende wijze zien hoe direct marketing een groeiend deel van de marketingmix in kan vullen. De diversiteit en de kwaliteit van dit deelnemersveld laten zien hoe breed en professioneel het vakgebied is', aldus Paul Petermeijer, jurylid en directeur van uitgever BBP.

De vakjury bestaat, naast Petermeijer, uit Allard Frederiks (hoofdredacteur Adforesult), Jochem de Gruyter (CRM manager SBS Broadcasting), Diana Janssen (directeur DDMA), Willem Koch (directeur Communicatie TNT Post), Johan van Mil (directeur The Dialogue Company), Ingrid Tuinenburg (sectormanager Marketing en Communicatie Cordaid) en Marianne Robben (directeur Strategie Proximity).

De bekendmaking van de DM Man van het jaar vindt plaats op 22 april tijdens de Direct Marketing vakbeurs van TCD.